Ai vrea sa ai propria ta planeta?

Propria ta planeta

Salut!

Tavi sunt,

Ce parere ai de aceasta fotografie? Ce crezi ca este?

Daca nu ai ghicit inca o sa-ti spun ca este o fotografie panoramica.

Am descoperit o alta intrebuintare a fotografiilor panoramice si anume creearea propriilor tale planete 🙂

Cum ar fi sa ai si tu o planeta a ta? Sa ai putere deplina asupra ei, sa-i controlezi gravitatia si felul in care se invarte aceasta. Sa ai puterea de a creea, sau de a distruge.  Dar stai putin chiar ai aceasta putere, toata viata ta sta in mainile tale. Depinde de tine ce faci cu aceasta putere, depinde cum o folosesti si in ce scopuri. Fiecare are puterea de a-si schimba viitorul sau modul in care traieste acum, trebuie doar  sa constati nivelul la care te afli si sa treci la actiune. Nimic nu e mai frumos decat sa te uiti in spate si sa spui : „Mama cat am evoluat de anul trecut!”. Cum intotdeauna e loc de mai bine chiar daca in momentul de fata te simti bine si confortabil poti oricand sa-ti gasesti teluri mai inalte.

In timp toti ne-am construit propria noastra planeta in care traim, ne-am construit viata pe care o avem si fiecare merita exact viata pe care o are la momentul actual.

Daca consideri ca meriti mai mult actioneaza si  devino fauritorul propriei tale vieti.

Demonstreaza-ti tie ca poti mai mult, depaseste-ti limitele si devino versiunea ta cea mai buna.

Pentru a face fotografii ca aceasta ai nevoie in prima faza de o fotografie panoramica pe care o poti face urmand ce-i  8 pasi simpli din pdf.  Saptamana viitoare vei primi si continuarea primului pdf care consta in pasi concreti pe care trebuie sa-i urmezi pentru a lipi toate fotografiile facute intr-o fotografie panoramica, precum si softul pe care trebuie sa-l folosesti.

Daca ti-a placut fotografia si vrei sa afli cum am facut-o lasa-mi un comentariu mai jos.

Lasă un comentariu